Romania ROU  

rss

  • rss
AGER

Amway Global Entrepreneurship REPORT (AGER)

Primul raport AGER a fost lansat în Europa în anul 2010 (a avut 12.000 de respondenţi) şi apoi a fost extins la nivel internaţional în 2013, cuprinzând 24 de ţări şi 26.000 de respondenţi. Raportul de anul acesta cuprinde 45 de ţări din Europa, Asia, America Latină şi America de Nord, şi a fost făcut prin interviuri, faţă în faţă sau la telefon, cu 50.861 de bărbaţi şi femei, cu vârste cuprinse între 15 şi 99 de ani.  Raportul AGER 2016 pentru Europa a fost realizat la solicitarea Amway, în baza unui parteneriat științific cu Prof. Dr. Isabell M. Welpe de la Şcoala de Management din cadrul Universităţii Tehnice din Munich, Germania. Activitatea de teren a fost realizată de către Gesellschaft fur Konsumforschung din Nuremberg, între aprilie şi iunie 2016. Rezultatele sunt împărtășite cu comunitatea ştiinţifică, inclusiv cu cei 45 de experți academici AGER şi cu toate instituţiile universitare şi publice care sunt interesante.

În 2016, a şaptea ediţie a studiului Amway Global Entrepreneurship Report (AGER) măsoară pulsul spiritului antreprenorial. Conform raportului, respondenţii din Uniunea Europeană consideră că antreprenoriatul va trece printr-o perioadă de dezvoltare în următorii cinci ani. De asemenea, participanții la studiu sunt încrezători că pot da dovadă de o abilitate cheie în dezvoltarea unei afaceri: capacitatea de a identifica potențiali clienți pentru serviciile și produsele pe care le oferă.

 

Pentru mai multe informaţii despre studiu, vă rugăm să vizitaţi site-ul AGER:

Amway Global Entrepreneurship Report

REZULTATE EUROPENE AGER 2018

  • 41% dintre europeni își doresc deschiderea unei afaceri proprii
  • 37% au încredere în ei că pot face primul pas în a deveni independenți
  • 48% sunt rezistenți în fața presiunii sociale

 

În cazul comunității europene, indicele AESI arată o diferență majoră de opinie între cetățenii din UE și cei din restul lumii. Spre exemplu, doar 29% dintre europenii care au răspuns la studiul comandat de Amway consideră că situața financiară a țărilor lor este benefică pentru a-și porni o afacere propire.

 

Rezultatele AGER menționează că procesul de digitalizare a afacerilor și serviciilor la nivel mondial este în discordanță cu preferințele oamenilor: 77% din cetățenii Uniunii Europene și 75% dintre cetățenii intervievați la nivel global, își doresc un contact direct mai degrabă decât unul digital cînd își deschid un business propriu. Antreprenorii europeni consideră că cel util pentru dezvoltarea unei afaceri este capacitatea de a identifica clienții potriviți (UE: 56%; Global: 54%), angajarea personalului potrivit (UE: 54%; Global: 57%) și localizarea afacerilor în mediul urban (UE: 62%; Global: 64%).

 

“Raportul arată ce cred oamenii despre antreprenoriat, cât de pregătiți sunt să pornească un business pe cont propriu și unde au nevoie cel mai mult de susținere”, spune prof. Isabell M. Welpe,directorul comisiei știițifice AGER.

 

Indicele AESI abordează și diferențele dintre genuri. Femeile din Uniunea Europeană par tentate să pornească pe cont propriu, iar 38% dintre ele spun că și-ar deschide un business. În comparație, 48% din bărbați au răspuns pozitiv la întrebarea: “Ai vrea să devii antreprenor?”

© 2011 Amway Europe. All rights reserved. | www.amway-europe.com |
Connexia