Romania ROU  

rss

  • rss
Comunicate de presă, Ştiri - Amway Amway
Amway anunță vânzări globale de peste 8.6 miliarde de dolari în 2017

2018.02.15 - 

Creșteri ale vânzărilor sunt prognozate și pentru anul 2018, fiind susținute de investițiile în dezvoltarea instrumentelor digitale, de vânzarile generate prin Social Media, precum și de rezultatele din a doua parte a anului.

 

București, 15 februarie, 2018

 

Amway a anunțat vânzări de peste 8.6 miliarde de dolari la sfârșitul lui 2017, compania înregistrând creșteri ale vânzărilor în mai multe piețe cheie, precum Coreea de Sud, Thailanda, Rusia și India. Cuantumul vînzărilor în a doua jumătate a lui 2017 a crescut cu 3%, comparativ cu aceeași perioadă a lui 2017, cele mai mari cifre de vânzări fiind raportate în China și Statele Unite. Prognoza companiei pentru 2018 este de continuare a creșterii.

„Am depășit o perioadă mai dificilă a companiei în China, combinată cu o rată de schimb mai puțin favorabilă, care ne-a afectat vînzările timp de câțiva ani”, spune președintele Amway, Doug DeVos. „Această traiectorie descendentă s-a îndreptat, și, acum, odată cu redresarea rapidă a businessului Amway pe piața din China, ne așteptăm la menținerea trendului ascendent al vânzărilor și în 2018. Mai mulți factori susțin în continuare prognoza companiei pentru acest an, incluzând o creștere constantă a piețelor mari care setează trendurile, cum ar fi Coreea de Sud și Thailanda, extinderea investițiilor în platforme digitale și instrumente de distribuție precum și lansările de produse noi care ne-au depășit așteptările „. 

Investiția semnificativă Amway în platformele digitale este privită drept un vector cheie al vânzărilor în 2018, dar și în anii ce urmează. “Tehnologia evoluează într-un ritm rapid și noi evoluăm și investim în același ritm”, spune Steve Van Andel, Președintele Consiliului de Administrație. „Următoarea generație de antreprenori dorește să își dezvolte afacerea din mers. Respectarea nevoilor unice ale antreprenorilor din noua generație și adaptarea rapidă la acestea va fi cheia succesului și a creșterii Amway pe termen lung. În egală măsură, trebuie să venim în întâmpinarea nevoilor de digitalizare ale clienților noștri.”

Câteva dintre investițiile inițiale ale companiei în zona de digital au cunoscut deja o dezvoltare accelerată în online iar rezultatele sunt mult peste așteptări.

În China, peste 70% din totalul cumpărăturilor se realizează prin intermediul platformelor digitale și sociale, iar 2/3 din vânzări se fac de pe un dispozitiv mobil.  China este privită ca locul unde zona digitală este cea mai dezvoltată la nivel global iar Amway poate vedea cel mai bine impactul direct al combinației de vânzare directă și online asupra pieței de consum. În acest sens, compania a lansat aplicații noi și experiențe digitale unice în China, precum Online Studio, care au transformat experiența cumpărăturilor pentru distribuitori și clienții lor într-un real succes.

În Filipine, compania a lansat AmwayNow, un instrument intuitiv pentru distribuitori, care oferă conținut fresh ce poate fi împărtășit clienților, calendare integrate, social feeds și contacte mobile, dar și acces la ultimele noutăți ale Amway. În același timp, în Coreea de Sud s-a lansat o aplicație de realitate augmentată (AR) numită YouCam. Această aplicație de înfrumusețare oferă posibilitatea de a efectua o sesiune virtuală de make-up cu ajutorul produselor Amway. În Statele Unite, compania a lansat o platformă de educație digitală care a avut ca rezultat imediat foarte multe review-uri pozitive și o creștere semnificativă a numărului de utilizatori.

Experiențele locale, precum cele enumerate mai sus, alături de procesul de actualizare al platformelor de e-commerce ale companiei sunt amplificate de soluții de business globale, cum ar fi MyBiz, o platformă de management al afacerii care oferă distribuitorilor o analiză aprofundată a tuturor indicatorilor de performanță ai businessului.

În timp ce investițiile companiei în domeniul digital cresc semnificativ, așteptările clienților de la produsele Amway cresc și ele. În 2017, managementul greutății și zona de produse de nutriție a acoperit peste 50% din vânzările Amway, demonstrând o creștere continuă a interesului publicului față de produsele sănătoase.  Astfel, oportunități și mai mari se deschid pentru companie, mai ales odată cu lansarea noii linii Nutrilite Double X, care conduce detașat în topul vânzărilor companiei pe zona de suplimente, multivitamine și multiminerale.

În plus, marca Nutrilite de vitamine și suplimente arată încă o dată angajamentul Amway privind trasabilitatea și transparența ingredientelor, care rămâne un atribut cheie pe care clienții din întreaga lume îl caută. Compania își propune creșterea vânzărilor în categoria de nutriție, pe măsură ce crește interesul clienților pentru produse de sănătate și wellness de înaltă calitate.

Un alt trend global, pe care compania este pregătită să îl valorifice, îl reprezintă cererea tot mai mare a consumatorilor pentru produse foarte eficiente de îngrijire a pielii.

De altfel, îngrijirea pielii continuă să fie cel mai valoros atribut la nivel global al frumuseții, consumatorii căutând produse din ingrediente naturale care să ofere și rezultate excepționale. Produsele de îngrijire a pielii și cosmeticele marca Amway conțin ingrediente provenite direct din natură, dublate de inovație. Rezultatul este unul vizibil- beneficii dovedite pentru utilizatori.

De exemplu, tratamentul Artistry Advanced Vitamin C + HA, un ser cu rezultate dovedite în reducerea liniilor fine de expresie. Lansat în 2017, serul, care conține extract de acerola cherry din fermele ecologice certificate de Amway, are cea mai mare concentrație de vitamina C dintre produsele Artistry. Frumusețea și îngrijirea personală au reprezentat 26% din vânzările Amway în 2017.

Construită pe produse inovatoare și experiențe unice, Amway se așteaptă la o creștere puternică a vânzărilor pentru marca XS Energy. În ultimul an, vânzările au crescut cu mai mult de 30%, deoarece linia de băuturi energizante, gustări și produse nutriționale sportive s-a extins pe piețe noi, inclusiv China și India. Expansiunea va continua și în 2018.

În dezvoltarea produselor sale, Amway se concentrează pe inovație pentru a atrage noua generație de consumatori și se mulează pe așteptările lor privind modul în care companiile interacționează cu ei.  Produsele durabile pentru îngrijirea locuinței, care au reprezentat 21% din vânzările companiei în anul 2017, au fost în centrul mai multor inovații în ultimul an. De exemplu, compania a lansat primul său produs de casă inteligent numit Atmosphere Sky. Aceasta reprezintă cea mai nouă ediție a sistemului de tratare a aerului cu cea mai bună calitate și permite utilizatorilor să controleze dispozitivul cu ajutorul smartphone-ului lor de oriunde din lume.

Odată cu dezvoltarea dispozitivelor mobile, tot mai mulți consumatori își dezvoltă un stil de viață interconectat cu casele lor. În timp ce multe companii dezvoltă produse care să permită interconectarea cu Internetul (Internet of Things – IoT), sistemul de tratare a aerului la domiciliu Amway Atmosphere Sky este unic în spațiul IoT datorită modului în care este construit întreg sistemul său de interconectare.  

Investiția digitală a Amway vizează și domeniul aplicațiilor mobile, integrarea serviciilor Amway cu cele ale partenerilor externi (precum Amazon Web Services) și aplicațiile web, susținând dezvoltarea de noi produse care oferă consumatorului o experiență unică. Atmosphere Sky este doar începutul, obiectivul Amway fiind acela de a construi o casa conectată în moduri pe care foarte puține companii le- au explorat. „La nivel global, suntem aliniați cu tendințele de piață atât în ceea ce privește ocuparea forței de muncă, cât și produsele convergente, aplicând aceste trenduri în toată oferta Amway”, a spus DeVos. „Cu investiția noastră continuă în produsele viitorului și un plan de afaceri puternic, dovedit, nu a existat niciodată un moment mai bun pentru afacerea noastră decât acum”.

În top 10 al celor mai bune piețe Amway din întreaga lume, bazat pe vînzările din 2017, se clasează China, USA, Coreea de Sud, Japonia, Thailanda, Taiwan, India, Rusia, Malaiezia și Hong Kong.

Toate informațiile financiare și despre produsele Amway pot fi accesate pe amwayglobal.com/newsroom.


Despre Amway

Amway este o companie de vânzări directe, cu sediul în Ada, Michigan, Statele Unite ale Americii, care a înregistrat venituri de peste 8,6 miliarde de dolari în 2018.

Cele mai vândute mărci ale Amway sunt Nutrilite ™, suplimente minerale și dietetice, Artistry ™, produse de îngrijire a pielii și cosmetice, eSpring ™, sisteme de tratare a apei și băuturile răcoritoare XS ™ – toate vândute exclusiv prin intermediul Întreprinzătorilor Privați Amway.

Vânzările globale în 2016 au făcut ca Amway să devină cea mai importantă companie de vânzări directe din lume, în conformitate cu 2017 Direct Selling News Global 100. Cifra de afaceri anuală a companiei include veniturile din operațiunile de vânzare directă și alte ramuri ale afacerii. Toate informațiile financiare și despre produsele Amway pot fi accesate pe amwayglobal.com/newsroom.

Lasă un comentariu

The e-mail address will not be published
* Mandatory field

© 2011 Amway Europe. All rights reserved. | www.amway-europe.com |
Connexia