Romania ROU  

rss

  • rss
Comunicate de presă, Corporaţie, Ştiri - Amway Amway Home Corporaţie
Amway raportează vânzări de 8,8 miliarde de dolari pentru 2016

2017.02.08 - 

Amway anunță vânzări de 8,8 miliarde dolari la finalul lunii Decembrie 2016, în scădere cu 7% față de 2015. Vânzările companiei au crescut pe șapte dintre cele zece piețe de top, însă au înregistrat o ușoară încetinire în China.

“La nivel global, Amway a avut rezultate bune în 2016″, a declarat Steve Van Andel, CEO Amway. “Am înregistrat o creștere a vânzărilor pe câteva din piețele de top, avem o creștere procentuală de două cifre în nouă piețe și continuăm să creștem și în China, în timp ce încercăm să profităm de schimbarea condițiilor de piață, pentru a atinge potențialul de creștere pe termen lung. Mai presus de toate, suntem încântați să vedem o creștere continuă și importantă a industriei de vânzări directe la nivel mondial, având în vedere că oamenii acordă o importanță tot mai mare recomandărilor personale, iar tehnologia permite distribuitorilor noștri să se conecteze cu clienții oriunde, oricând”, a adăugat dl. Van Andel.

 

Amway consideră că anul 2017 va aduce o serie de oportunități, datorită mai multor factori, printre care:

  • Oamenii privesc pozitiv antreprenoriatul și se pot imagina ca proprietari de afaceri. De fapt, în conformitate cu Raportul Amway Global Entrepreneurship (AGER) din 2016, 77% din personele chestionate și-au exprimat deschiderea spre antreprenoriat și 43% își pot imagina începerea unei afaceri proprii.
  • Generația „millennials” este atrasă de afacerea Amway. În Statele Unite, de exemplu, majoritatea persoanelor care au început un business Amway anul trecut sunt „millennials”. Raportul AGER din 2016 arată ca 52% dintre aceștia își pot imagina începerea unei afaceri proprii.
  • Noile categorii de produse Amway depășesc așteptările. Brand-ul XS ™, care include băuturi energizante și produse de nutriție pentru activități sportive, se extinde rapid în urma achiziției de către Amway în 2015, realizând anul trecut o creștere a vânzărilor de 40%. XS ™ este acum disponibil în aproape 50 de țări și lansarea produselor de nutriție și-a depășit țintele de vânzări.
  • Expertiza Amway în nutriție, combinată cu forța de distribuție, continuă să aducă beneficii De exemplu, programul de management al greutății BodyKey by Nutrilite™ a avut un mare succes în zona de sud-est a Asiei ca urmare a calității produselor combinate cu un program bazat pe comunitate, axat pe pierderea în greutate și o alimentație sănătoasă. Mai mult de 70.000 persoane participă la aceste programe, iar numărul participanților continuă să crească.
  • Convergența categoriilor noastre de produse, cum ar fi zona de nutriție și frumusețe, continuă să crească. Recent lansată, gama Truvivity by Nutrilite™, oferă un supliment nutritiv dedicat hidratării pielii, care depășește estimările de vânzări, iar distribuitorii au avut un succes deosebit prin asocierea produsului cu unul din zona premium, cum ar fi cele din gama Artistry Hydra-V ™.
  • Modelul de vânzări este atractiv. Potrivit datelor disponibile din ultimii patru ani, vânzările directe au crescut cu 20% la nivel global. Aceleași date, provenite de la Federația Mondială a Asociațiilor de Vânzări Directe, au anunțat vânzări anuale ale industriei în valoare de 183,7 miliarde de dolari. (Date disponibile la finalul anului 2015).

„Ne aflăm într-o lume în care avem mai multe opțiuni decât existau înainte, în special în ceea ce privește modalitatea în care oamenii câștigă bani, felul în care aceștia găsesc produse, dar și cine le oferă sfaturi și perspective. În acest context, noi credem că suntem bine poziționați pentru a ajuta oamenii să își satisfacă nevoile diferite prin intermediul alegerii unui produs Amway ™ sau prin identificarea unei oportunități de afaceri în cadrul Amway”, a declarat Doug DeVos, Președintele Amway și Președintele Federației Mondiale a Asociațiilor de Vânzări Directe. „La aproape 60 de ani de când am pornit această afacere, ajutându-i pe alții să își deschidă o afacere, multe lucruri s-au schimbat dar nu s-a schimbat valoarea deosebită unei oportunități de business care să fie accesibilă pentru toată lumea”, a subliniat DeVos.

 

Printre beneficiile de a deține o afacere Amway sunt consolidarea abilităților și suportul digital, care sunt  disponibile prin intermediul companiei. În 2016, distribuitorii au participat la mai mult de patru milioane de sesiuni de formare online, gratuite, axate pe vânzari, aptitudini generale de afaceri și pe categoriile de produse Amway. Compania a lansat, de asemenea, o serie de instrumente digitale pe piețele din întreaga lume, oferind sprijin în managementul afacerilor, formare, detalii și recomandări despre produse, pentru a ajuta distribuitorii în procesul de vânzare și gestionare a activităților zilnice, pe care le implică dezvoltarea unei afaceri.

 

Date și cifre în 2016:

  • Vânzări pe categorii de produse în 2016: Nutriție, 49% (+3% față de 2015); frumusețe și îngrijire personală, 25% (la fel ca în 2015); produse durabile, 15% (-1% față de 2015); produse pentru îngrijirea casei, 7% (la fel ca în 2015); alte categorii, 4% (-2% față de 2015).
  • Lansările majore de produse Amway în 2016 au inclus linia de hidratare a pielii Truvivity by Nutrilite™, Artistry Flora Chic™, primul parfum premium de la Artistry™, și continuă promovarea Artistry Supreme LX™, cremele de lux pentru ochi și ten cu efecte anti-îmbătrânire.
  • Top 10 al țărilor, în funcție de vânzările Amway în 2016: China, Statele Unite, Coreea de Sud, Japonia, Thailanda, Taiwan, India, Malayasia, Rusia și Hong Kong.
  • Nouă din piețele Amway au înregistrat o creștere de două cifre, comparativ cu datele din 2015.

 

Pentru a accesa ultimele date și cifre despre Amway, puteți vizita: globalnews.amway.com/media-guide.

 

Despre Amway

Amway este una dintre cele mai importante companii internaționale de bunuri de larg consum, care pune la dispoziție mai mult de 450 de produse de calitate superioară, din categorii precum înfrumusețare și îngrijire personală, suplimente alimentare și îngrijirea casei, prin intermediul distribuitorilor independenți. Compania a fost fondată în 1959 în Ada, Statele Unite ale Americii și operează în mai mult de 100 de țări, generând vânzări de 8,8 miliarde de dolari în 2016. Brand-urile Amway cu vânzările cele mai mari sunt vitaminele, mineralele și suplimentele alimentare de la NUTRILITE™, produsele de îngrijire a tenului și cosmeticele de la ARTISTRY™ și sistemul de tratare a apei de la eSpring™. Pentru mai multe informații, vizitați www.amway.ro.

 

Lasă un comentariu

The e-mail address will not be published
* Mandatory field

© 2011 Amway Europe. All rights reserved. | www.amway-europe.com |
Connexia