Romania ROU  

rss

  • rss
Fapte şi cifre

Nume: Amway Corporation

Industrie: Vânzări directe

Fondatori: Rich DeVos, Jay Van Andel

Anul înfiinţării: 1959

Anul inaugurării în Europa: 1973

Anul inaugurării în România: 1997

Sediul central: Ada, Michigan, Statele Unite

Sediul central în Europa: Puchheim, Munchen, Germania

Sediul în România: Bucureşti, România

Cifra de afaceri la nivel global: 9,5 miliarde de dolari în 2015

 

Chairman-ul companiei Amway: Steve Van Andel

Preşedintele companiei Amway: Doug DeVos

Preşedintele Regional al Amway Europa, Africa şi India: Samir Behl

Vice-Președinte pentru Corporate Affairs: Michael Meissner

Director General Amway România: Ioana Enache

 

Număr de angajaţi în întreaga lume: 19.000

Număr de angajaţi în Europa (cu excepția Rusiei): 1.200

Distribuitori Amway în lume: 3 milioane

Distribuitori Amway în Europa (cu excepția Rusiei): 250.000

Distribuitori Amway în România: 40.000

 

Pieţele în care Amway funcţionează la nivel global: 100

Pieţele în care Amway funcţionează în Europa: 32

 

PRODUSE

Referinţe: mai mult de 450

Branduri principale:

  • Frumuseţe: beautycycle™, ARTISTRY™, Satinique™
  • Nutriţie: Lifestyle Balanced Solutions™, NUTRILITE™
  • Îngrijire la domiciliu: eSpring™, iCook™, L.O.C.™

Brevetele deţinute:  1.150

Brevete în curs de aprobare: 500

Oamenii de ştiinţă şi cercetători: 950

 

Top mărci vândute:

  • NUTRILITE™, este marca nr.1 în lume în domeniul vitaminelor şi al suplimentelor alimentare.
    (Sursa: Euromonitor International, 2014)
  • ARTISTRY™, aflată printre primele cinci mărci mondiale premium pentru îngrijirea pielii, cu cele mai mari vânzări. (Sursa: Euromonitor International, 2014)
  • eSpring™, marca de sisteme de filtrare a apei la punctul de utilizare, cu cele mai mari vânzări din lume.
    (Sursa: Verify Markets, 2013))

INDUSTRIE

WFDSA: World Federation of Direct Selling Associations (Federaţia Mondială a Asociaţiilor de Vânzări Directe)
Seldia: European Direct Selling Association (Asociaţia Europeană de Vânzări Directe)
FEDMA: Federation of European Direct and Interactive Marketing (Federaţia Europeană de Marketing Direct şi Interactiv)
EBA: European Business Association (Asociaţia Europeană de Afaceri)
AmCham EU: American Chamber of Commerce to the European Union (Camera de Comerţ Americană la Uniunea Europeană)
ERNA: European Responsible Nutrition Alliance (Alianţa Europeană pentru Alimentaţie Responsabilă)

 

RESPONSABILITATE CORPORATIVĂ

Succesul unei companii înseamnă mai mult decât vânzarea de produse de o calitate superioară. Responsabilitatea socială corporativă a Amway Europa se bazează pe 3 piloni:

Oameni: Angajați, întreprinzătorii Amway, antreprenorii, voluntri, campania Amway ONE BY ONE™

Produse: Campania NUTRILITE TM Power of 5 (NUTRILITE TM Little Bits)

Performanță: Programul de resurse, managementul mediului

Campania pentru Copii Amway ONE BY ONE™:

  • 250 milioane de dolari donaţi din 2003 până în prezent
  • 12 milioane de copii nevoiaşi ajutaţi din 2003 până în prezent
  • 3,5 milioane de ore de voluntariat corporativ

Responsabilitate faţă de mediu:

  • Premiu din partea Programului Naţiunilor Unite pentru Mediu pentru realizări deosebite (United Nations Environment Programme Achievement Award) (1989)
  • Certificare din partea Wildlife Habitat Council
  • Certificare ISO 14001 pentru unităţile de producţie Amway din Ada, Statele Unite şi Guangzhou, China
© 2011 Amway Europe. All rights reserved. | www.amway-europe.com |
Connexia